Zondag 7 juni as hebben wij voor het eerst een geweldig gave aktie voor iedereen die van snelheid en lekker eten & drinken houd. U kunt op inschrijving mee op een supersnelle powerboat en vooraf of achteraf gebruik maken van een fantastisch arrangement. Kijk hieronder voor de details.
Voor direct reserveren mail naar boekingen@powerboat-scheveningen.nl
vrijdag 15 mei 2015
Pasta Company en Powerboat Scheveningen bieden een combi arrangement aan!
woensdag 6 mei 2015
Beach Events bij Powerboat Scheveningen. Een leuk dagje uit!
Heeft u een dagje in Scheveningen in gedachten in combinatie met beach events?
Kijk dan eens naar het aanbod van Powerboat Scheveningen.
Onze specialisatie is het varen met Powerboats op de Noordzee, maar kunnen dat ook combineren met verschillende beach events.
De dag kan uit verschillende onderdelen bestaan en kunnen we vanaf meerdere locaties starten.
Wilt u bijvoorbeeld powerboat varen in combinatie met beach events?
Dan plannen wij uw dag afhankelijk van de grootte van de groep.
Over het algemeen proberen wij het varen met de rib powerboat als hoofd event van de dag te plannen.
Dat bespreken wij graag met u wanneer u uw wensen bij ons aangeeft.
De beach events kunnen wij ook naar wens samenstellen.
Zo is het mogelijk om bijvoorbeeld te gaan:
-Powerkiten
-Beachvolleyballen
-Golfsurfen
-Funslang (teambuilding)
-Grafitti workshop
-Cocktail shaken
-Slipper pimpen
-Beach golf
Beach events en powerboat varen.
Wij kunnen allerlei verschillende beach events leveren op de locatie Scheveningen.
Het belangrijkste doel wat wij hebben is dat u en uw collega’s een mooie dag hebben en dat de teamspirit weer flink omhoog gaat.
Het varen met de powerboat is altijd het klapstuk van de dag.
Tijdens het varen met de powerboat maken wij over het algemeen een trip van 30 minuten over de Noordzee.
Afhankelijk van het programma en de grootte van de groep van wij in 1 of meerdere sessies.
Wij proberen bij grotere groepen altijd met meerdere boten het water op te gaan zodat iedereen bij elkaar is en de mensen elkaar kunnen zien tijdens het varen.
Wij beschikken bij Powerboat Scheveningen over verschillende boten met verschillende eigenschappen waardoor wij elke passagier een trip naar zijn of haar zin kunnen leveren.
Wilt u meer informatie over het varen met de powerboat of over onze beach events?
Kijk dan eens op onze bedrijven pagina voor meer informatie en stuur ons een mail voor informatie over hoe wij uw dag kunnen invullen.
Dit kan via de MAIL.
Kijk dan eens naar het aanbod van Powerboat Scheveningen.
Onze specialisatie is het varen met Powerboats op de Noordzee, maar kunnen dat ook combineren met verschillende beach events.
De dag kan uit verschillende onderdelen bestaan en kunnen we vanaf meerdere locaties starten.
Wilt u bijvoorbeeld powerboat varen in combinatie met beach events?
Dan plannen wij uw dag afhankelijk van de grootte van de groep.
Over het algemeen proberen wij het varen met de rib powerboat als hoofd event van de dag te plannen.
Dat bespreken wij graag met u wanneer u uw wensen bij ons aangeeft.
De beach events kunnen wij ook naar wens samenstellen.
Zo is het mogelijk om bijvoorbeeld te gaan:
-Powerkiten
-Beachvolleyballen
-Golfsurfen
-Funslang (teambuilding)
-Grafitti workshop
-Cocktail shaken
-Slipper pimpen
-Beach golf
Beach events en powerboat varen.
Wij kunnen allerlei verschillende beach events leveren op de locatie Scheveningen.
Het belangrijkste doel wat wij hebben is dat u en uw collega’s een mooie dag hebben en dat de teamspirit weer flink omhoog gaat.
Het varen met de powerboat is altijd het klapstuk van de dag.
Tijdens het varen met de powerboat maken wij over het algemeen een trip van 30 minuten over de Noordzee.
Afhankelijk van het programma en de grootte van de groep van wij in 1 of meerdere sessies.
Wij proberen bij grotere groepen altijd met meerdere boten het water op te gaan zodat iedereen bij elkaar is en de mensen elkaar kunnen zien tijdens het varen.
Wij beschikken bij Powerboat Scheveningen over verschillende boten met verschillende eigenschappen waardoor wij elke passagier een trip naar zijn of haar zin kunnen leveren.
Wilt u meer informatie over het varen met de powerboat of over onze beach events?
Kijk dan eens op onze bedrijven pagina voor meer informatie en stuur ons een mail voor informatie over hoe wij uw dag kunnen invullen.
Dit kan via de MAIL.
Labels:
arrangementen,
beach events,
beachevents,
evenementen,
event,
games,
go fast,
gofast,
pier,
powerboat scheveningen,
powerboot,
raceboot,
rib actie,
spedboot,
teambuilding,
teamspirit,
uitjes,
varen,
vrijgezellenfeest
donderdag 5 maart 2015
WKR update: Soepelere regeling voor personeelsfeesten op locatie.
Sinds 1 januari 2015 is de nieuwe Werkkostenregeling (WKR) in Nederland van kracht. Deze regeling had als gevolg dat personeelsfeesten die je in je eigen bedrijf organiseert, fiscaal gunstiger worden behandeld dan personeelsevents op externe locaties. Nu komt daar dus verandering in.
De Belastingdienst wijkt in praktijk af van de teksten van het handboek Werkkostenregeling. Of een personeelsfeest nu op de eigen werkplek wordt gehouden of op een externe locatie, maakt voor de Belastingdienst niet uit. Dit in tegenstelling tot wat het handboek WKR zegt. Volgens dat handboek zouden kosten voor een personeelsfeest op een externe locatie tot het loon behoren. Terwijl voor voorzieningen en consumpties op de werkplek in het kader van een personeelsevenement niet onder de WKR vallen en dus fiscaal gunstiger zijn.
De Belastingdienst stelt nu dat kosten voor reizen en maaltijd ook bij een extern personeelsevenement buiten het WKR kunnen worden gehouden. Goed nieuws dus voor opdrachtgevers, eventorganisatoren, eventlocaties en -toeleveranciers. Belangrijk is wel dat op de factuur de kosten van reizen, maaltijden, drank en overnachtingen goed opgesplitst worden.
Met dank aan EVENTPLANNERS
De Belastingdienst wijkt in praktijk af van de teksten van het handboek Werkkostenregeling. Of een personeelsfeest nu op de eigen werkplek wordt gehouden of op een externe locatie, maakt voor de Belastingdienst niet uit. Dit in tegenstelling tot wat het handboek WKR zegt. Volgens dat handboek zouden kosten voor een personeelsfeest op een externe locatie tot het loon behoren. Terwijl voor voorzieningen en consumpties op de werkplek in het kader van een personeelsevenement niet onder de WKR vallen en dus fiscaal gunstiger zijn.
De Belastingdienst stelt nu dat kosten voor reizen en maaltijd ook bij een extern personeelsevenement buiten het WKR kunnen worden gehouden. Goed nieuws dus voor opdrachtgevers, eventorganisatoren, eventlocaties en -toeleveranciers. Belangrijk is wel dat op de factuur de kosten van reizen, maaltijden, drank en overnachtingen goed opgesplitst worden.
Met dank aan EVENTPLANNERS
dinsdag 3 maart 2015
Per 1 januari is de WKR (Werkkostenregeling) voor alle bedrijven ingegaan.
Per 1 januari 2015 is de WKR (Werkkostenregeling) voor alle bedrijven ingegaan.
Er wordt veel gezegd en geschreven over de WKR en iedereen heeft er een mening over. Is het de nekslag voor onze mooie branche die toch al zo onder druk staat? Of biedt het juist kansen?
Duidelijk is dat evenementen voor medewerkers met een zakelijk, inhoudelijk en/of trainingsdoel (in combinatie met een verplicht karakter) buiten de WKR vallen.
Evenals feestelijke evenementen die vanuit de personeelsvereniging georganiseerd worden. Maar ook evenementen die 'in huis' georganiseerd worden, vallen niet onder de regeling. En daar liggen voor professionele bureaus mogelijkheden.
Een 'thuis-evenement'
De WKR stimuleert evenementen die in het bedrijfspand of op het bedrijfsterrein worden georganiseerd. Ofwel 'thuis'. En dat is goed nieuws, want die evenementen hebben juist meerwaarde. Het is sympathiek om medewerkers thuis te ontvangen en het geeft de mogelijkheid om de locatie helemaal op maat en passend bij het concept vorm te geven. Een uitstekende manier om de bedrijfstrots te verhogen en de waarden van het bedrijf te verstevigen. Dit gevoel kan je nog meer versterken door gebruik te maken van de talenten van medewerkers door hun bijvoorbeeld te laten schitteren in een eigen show of optreden.
Wel komt er veel kijken bij het in house organiseren van je eigen personeelsevenement. Het geschikt maken van het pand, de vergunningen, de veiligheid, de logistiek en hoe zorg je er voor dat de normale bedrijfsvoering gewoon door kan gaan? Daar heb je dan weer goede bureaus voor!
Lees HIER het gehele artikel!
Informatie van de BELASTINGDIENST.
De WKR uitgelegd.
maandag 3 februari 2014
Maak kennis met de Evenementen Afdeling van Di Lella - Productions.
Wij kunnen diverse organisatorische werkzaamheden en begeleiding op locatie voor u uit handen nemen zodat u tijd heeft voor uw core business en tijdens het evenement aandacht kunt geven aan uw gasten en bezoekers!
Di Lella Productions is alweer vele jaren actief op het gebied van het organiseren van projecten en evenementen.
De medewerkers van Di Lella Productions hebben in deze jaren veel uiteenlopende werkzaamheden verricht binnen de evenementenbranche. Deze ervaring gekoppeld aan veel organisatietalent, het meedenken met de opdrachtgever en met pakkende ideeën en oplossingen komen, zorgen ervoor dat het eindproduct van Di Lella Productions van een hoog niveau is.
Het organiseren van evenementen is een vak apart. Er zijn meerdere obstakels die genomen moeten worden.
Er komt veel bij kijken en details worden snel over het hoofd gezien.
Echter, het zijn juist deze details die ervoor zorgen dat een te organiseren evenement een geslaagd evenement wordt.
Wie de weg niet kent in evenementenland moet lang zoeken naar de juiste leveranciers en producten.
Wetend dat tijd kostbaar is, nemen wij u al deze tijdrovende aken uit handen. Een telefoontje naar ons is voor u de oplossing. Natuurlijk houden wij altijd de mogelijkheid open om met door de opdrachtgever aangebrachte leveranciers samen te werken zodat wij de gehele productie kunnen stroomlijnen.
Nauwe samenwerking tussen Di Lella Productions en diverse gespecialiseerde bedrijven zorgt voor een professionele mix die uitermate geschikt is voor het compleet organiseren van de meest uiteenlopende gelegenheden zoals: personeelsfeesten, bedrijfspresentaties, congressen, muziekfestiviteiten, festivals, promotionele acties, openingen en andersoortige evenementen.
Dit alles met één doel voor ogen: een geslaagd evenement waar iedereen trots op kan zijn en tevreden op terugblikt!
Iets te vieren?
Iets te presenteren?
Iets te communiceren?
Di Lella Productions is alweer vele jaren actief op het gebied van het organiseren van projecten en evenementen.
De medewerkers van Di Lella Productions hebben in deze jaren veel uiteenlopende werkzaamheden verricht binnen de evenementenbranche. Deze ervaring gekoppeld aan veel organisatietalent, het meedenken met de opdrachtgever en met pakkende ideeën en oplossingen komen, zorgen ervoor dat het eindproduct van Di Lella Productions van een hoog niveau is.
Het organiseren van evenementen is een vak apart. Er zijn meerdere obstakels die genomen moeten worden.
Er komt veel bij kijken en details worden snel over het hoofd gezien.
Echter, het zijn juist deze details die ervoor zorgen dat een te organiseren evenement een geslaagd evenement wordt.
Wie de weg niet kent in evenementenland moet lang zoeken naar de juiste leveranciers en producten.
Wetend dat tijd kostbaar is, nemen wij u al deze tijdrovende aken uit handen. Een telefoontje naar ons is voor u de oplossing. Natuurlijk houden wij altijd de mogelijkheid open om met door de opdrachtgever aangebrachte leveranciers samen te werken zodat wij de gehele productie kunnen stroomlijnen.
Nauwe samenwerking tussen Di Lella Productions en diverse gespecialiseerde bedrijven zorgt voor een professionele mix die uitermate geschikt is voor het compleet organiseren van de meest uiteenlopende gelegenheden zoals: personeelsfeesten, bedrijfspresentaties, congressen, muziekfestiviteiten, festivals, promotionele acties, openingen en andersoortige evenementen.
Dit alles met één doel voor ogen: een geslaagd evenement waar iedereen trots op kan zijn en tevreden op terugblikt!
Productionele ondersteuning?
Organisatorische begeleiding?
Extra handjes op locatie?
Abonneren op:
Posts (Atom)